Till Johanna

Får väl skriva ett litet inlägg för Johannas skull så hon inte blir orolig ;)

Har ju vart lite dåligt med uppdateringar här och det va inte Johanna sen med att påpeka för mig..hehe

Jobbade ju dygnet igår och kom hem i morses, la mig en stund och har dagen bara rullat på så bloggen har fått vänta. Har vart och hämtat en babysitter idag som vi köpte via blocket till ett fyndpris av 100 kronor :)

Orkar inte fota nu men ska kolla om jag kan hitta en bild på nätet både på en sån babysitter vi köpt och även på skötbordet som vi kommer få på fredag.

Har även vart hos Fredriks kusin och lämnat en barnstol som han ska fixa ordning åt oss och lacka, det är faktiskt en gammal matstol som Fredrik hade när han var liten....charmigt :)

Sen hade vi lite finfrämmat av söta Linda, idag fick hon sin julklapp av oss. Den fick henne att le iaf och jag hoppas hon kommer få nytta av den ;) Fick se hennes nya bil med....skitfin va den!! Blev bara lite avundsjuk ;)

Nu börjar det lukta mat här, så innan det är dags för mig att st'lla mig i köket och steka köttet så ska jag leta lite bilder på nätet.

Kram!

Nöjd nu Johanna? :)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Nu ser det bättre ut :D

2011-01-23 @ 09:02:59
URL: http://yohannnag.blogg.se/



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra