Torsdag

Så var man här igen efter en dags uppehåll från bloggen ;)
Har inte hänt så mycket mer än att jag jobbat, och nu har jag precis gjort det tråkigaste man har att göra varje månad...betalt räkningar :(

Men även om det häns tråkigt att betala räkningar så känns det bra efteråt, och visst hade jag kunnat ha mindre att betala om jag ville...men då hade jag fått avstå telefon, tv, internet m.m. Så jag tänker faktiskt inte klaga nu, räkningarna är betalda och vi har ett fint hem och allt vi behöver.

Och på tal om hem, i går hade vi ute en annons om att vi söker större lägenhet eller hus att hyra. Ett telefonsamtal gav det och det gällde en lägenhet. Är inte alls förtjust i var den ligger men vi ska iaf titta på den så får vi se sen. Jag vill absolut inte flytta till vad som helst, då får det hellre dröja några extra månader och att man hittar ngt som känns riktigt bra för oss alla.

Med tiden så kommer allt lösa sig...det är jag säker på :)


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra