Trött rygg...

Efter att ha jobbat ett dygn och sen vart på HLR utbildning så säger min rygg ifrån nu. Att jobba dygn just nu är kanske inte det bästa för mig, men har inte många dygnspass kvar innan jag ska gå hemma så jag kämpar på. Sen skulle jag ju egentligen inte vart med på HLR utbildningen idag utan göra den vid ett senare tillfälle men nu blev det så ändå... gjorde så mycket jag orkade / kunde och det var iaf tillräckligt för att bli godkänd :)

Sitter med en kopp kaffe nu men sen blir det soffan så jag får vila ryggen!


Kommentarer
Postat av: Jane

Ja tatueringar är riktigt kul. Men jag vill gärna tänka om ang. dom si så där 75 gånger innan jag bestämmer mig ;-) Jag gör alltid tankearbetet långt innan det är dags, och så tittar jag på bilderna jag gjort med 1-2 veckors mellanrum. Och har jag gillat samma bild länge, så blir det den, hehe :-)



Oj, 7 st! Inte illa :-) Ja, den som ändå var rik ;-)

2011-02-01 @ 12:37:30
URL: http://www.janejohansson.se



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra