Vad kan man skriva om?

Ibland är det bra att jag tiger om vad jag tycker och tänker, men samtidigt funderar på varför jag tiger här i bloggen....

Visst kan det va så att vissa personer läser bloggen som man kanske inte tror läser, men samtidigt är det ju mina tankar och åsikter.

Just nu är jag väldigt sugen på att skriva om vissa saker eftersom jag tycker att en viss person beter sig väldigt barnsligt. Det värsta jag vet är när folk håller skenet uppe bara för att det ska se bra ut utåt, falskt!

Sen är jag väldigt besviken på en annan sak som jag många ggr tänkt skriva om här men valt att inte skriva, men blogen är ett sätt för mig att ventilera och många ggr har det vart otroligt bra för mig att få skriva av mig istället för att bara gå omkring med massa tankar inom mig...

Så... ska jag skriva av mig även om det kan gå ut över andra eller ska jag tiga, se glad ut och va falsk jag med?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ventilera. Skriv av dig. Var ärlig! I slutändan mår nog alla bättre av det. :-)

2011-01-29 @ 21:03:46
Postat av: Aurora

Det är en avvägningsfråga så jag förstår om du tvekar. Gör du ngn väldigt illa om du talat ut? Eller så kanske du måste det för att må bra själv. Ingen lätt ekvation. Kram

Postat av: Karin

Skriv vad du tänker och känner. Upp till var och en att läsa eller inte.

2011-01-30 @ 00:06:21
Postat av: ingela

Det är då det är så skönt med lösenordsskyddade inlägg, där kan man välja och veta vilka som läser det man skriver.

kram

2011-01-30 @ 13:46:56
URL: http://1ngela.wordpress.com



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra