Alla samlade igen

Idag kom Wilma och Lasse hem efter en veckas semester med sin mamma på mallorca så nu är vi alla samlade här hemma igen. Presenter hade de med sig till oss alla med :)

Fredrik fick en whiskey, jag fick ett jättesött salt och pepparkar (visar bild sen) Molly fick ett litet gosedjur som lät, Robin ett armband och godis och Liam får godis. Tusen tack!

Jag, Fredrik, Robin, Liam , Molly, Wilma och Lasse...vi blir ett gäng när vi är alla ;)

Fast just nu är inte Liam hemma, han sov ju hos en kompis i natt och det hade gått jättebra och han är fortfarande inte hemma...börjar längta efter han nu. Men huvudsaken är att han har kul och det är jag säker på att han har, han och Maja är ena riktiga busungar ihop :)

Molly sover nu och Fredrik har precis vart och handlat så nu väntar jag bara på att bli serverad lite mat...JAG ÄR HUNGRIG!


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra