Dåligt med uppdatering

Men nu är jag här iaf :)

Har fått lagt upp några annonser på tradera, nu ska man bara få in lite bud med ;)

Nu till dagens jobbiga...tandläkarbesök!

Hade tid klockan 8 i morse för att påbörja en rotfyllning, när jag väl kommer dit så har tandläkaren pratat med sin kollega och de hade kommit fram till att jag skulle slänga pengarna i sjön om jag fixade ordning tanden. Själva tanden var ju borta så kvar var ju egentligen bara roten, meningen var att den skulle rorfyllas och så skulle det sättas en stifttand där sen. Men då tanden var i så dåligt skick med en infektion som troligen inte skulle läka ordentligt så skulle det innebära att jag om kanske ett år skulle få dra ut tanden ändå.

Det blev alltså det jag gorde idag istället...ut med tandfan!

Så nu har jag 2 nya alternativ...det billigaste blir att bygga en brygga.

Hade ett kostnadsförslag på allt som skulle fixas i min mun innan och det låg på nästan 7000 kronor, nu är kostnadsförslaget på strax över 11000 istället! Mindre kul :(

Men innan jag fattar beslut om hur jag ska göra så ska lite annat fixas...tandsten och lagningar.

Inte nog med att tandläkaren är det värsta som finns så ska man få betala en jävla massa dyra pengar för att pinas :(


Kommentarer
Postat av: Jane

Fy! Tur att du överlevde tandläkarbesöket i alla fall, haha. Helt galet att det är så dyrt. Senast jag var hos tandläkaren var i slutet av förra året - då gick jag fortfarande gratis. Så tack och lov har jag inte behövt betala än :-P

2011-07-07 @ 20:30:22
URL: http://www.janekallqvist.se
Postat av: Jane

Svar: Ja, det är alltid skoj att vinna, hihi :-D



Och på tal om Fuji, kom på en kampanjkod som funkar nu: fujidirekt.se/uppslaget :-D Varsågod! Det är 100 bilder gratis, du betalar bara portot på 29:- :-)

2011-07-07 @ 22:49:32
URL: http://www.janekallqvist.se



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra