En härlig sommarfredag i kinna

Jag och Fredrik tog Liam och Molly med oss och gjorde som många andra...begav oss ner till kinna centrum denna fredag.
Kul att se så mycket människor ute och alla åldrar var det med, de flesta nyktra men även endel lite mer berusade. Ett öltält hade kommit upp i kinna med...inte illa :) Det var uppskattat kan jag lova.

Det var en härlig stämning och alla verkade nöjda. Träffade massa folk man kände, även ett par kollegor till mig, min chef och några av brukarna på jobbet :)

Ser redan fram emot nästa sommarfredag


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra