Fredag

God Morgon

Endast jag och Molly vakna idag med, Liam sover än och Robin har sovit hos en kompis. Har en riktigt lugn morgon här alltså.

I går kväll hade jag och Liam filmkväll igen, vi kollade på Harry Potter - Hemligheternas kammare. Har ju lovat Liam att vi ska kolla alla Harry Potter filmer ihop och nu har vi börjat, tycker faktiskt själv att dom är väldigt bra men har inte sett alla så jag ser fram emot att få se alla filmerna nu.

Idag ska jag inte lata mig hela förmiddagen som jag oftast gör, måste komma i gång här hemma. Har massa tvätt att plocka in och så vill jag ha lite ordning här hemma för i eftermiddag lämnar jag Fredrik själv med alla barnen. Jag ska va ifrån Molly i nästan 6 timmar!

Får lite ont i magen...vet ju att det kommer gå bra men jag tycker det känns lite jobbigt. Skulle inte åka ifrån henne så länge om det va för ngt nöje men nu gäller det jobb. Japp..ni läste rätt...jag ska alltså gå in och jobba idag och även 4,5 timme i morgon kväll. Det är på mitt gamla jobb i äldreomsorgen så det ska bli jättekul.

Behöver spara in lite på mina föräldradagar och så tjänar jag ju några kronor extra på att jobba lite med. Våran tanke är att jag ska börja jobba lite extra så får Fredrik va hemma med Molly med, så till hösten kommer jag att börja på mitt vanliga jobb litegrann men hur mycket vet vi inte än. Det ska ju funka för oss alla...och jag kan lova att det är mycket pusslande.

Nu kom Liam upp så nu blir det lite morgonmys med han innan jag tar hand om hemmet ;)


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra