God Morgon

Här sitter jag själv med Molly, och då menar jag inte att de andra sover...

Liam hade ju kompis här i natt och det gick jättebra, de vaknade nog vid halv åtta i morse och nu har de sprungit hem till kompisen som bor granne med oss.

Och tonåringen i huset, han som man knappt ser skymten av har redan gett sig ut! Gissa om jag blev chockad när han kom ner här i morse..hehe. Hans bästa kompis hade ringt och väckt han så han begav sig dit :)

Så det är alltså bara jag och lilla Molly hemma nu, antar att lillan ska sova snart så då får jag väl passa på att röja här hemma lite.

Vad dagen sen har att erbjuda har jag inte en aning om!


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra