Händer inte mycket...

Mina dåliga uppdateringar här på bloggen beror inte på tidsbrist utan mer på att jag har inget kul att skriva om.

Idag har vi lämnat barn...Fredriks barn till deras mamma och min lilla Liam till sin pappa. Liam var överlycklig...en vecka i husvagnen med pappa nu :)

Så här är jättelugnt nu ;)

Nu blir det iaf filmkväll för mig och hjärtat men vad det blir för ilm vet jag inte än, får kolla vad vi har.

Förhoppningsvis händer det lite mer i mitt liv i veckan så jag har ngt att blogga om ;)


Kommentarer
Postat av: Jane

Du och Molly kanske kan komma hit någon dag i veckan, jag har verkligen INGET planerat än så länge, haha :-)

2011-07-17 @ 22:34:12
URL: http://www.janekallqvist.se



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra