I ett...

Denna dagen försvann...

Startade dagen med att gratulera Lasse, sen var det tvättstugan ett par timmar och jag hann bli klar en stund innan vi skulle på lilla Rebeckas dop.

Molly tyckte det va spännande i kyrkan, på sitt egna dop sov hon ju hela tiden men nu va hon vaken och när dom sjöng i kyrkan så "sjöng" Molly med...hehe...det verkade inte bättre iaf för just då började hon med massa ljud ;)

Rebecka däremot var nog inte lika glad över att bli döpt, hon va iaf vaken och va lite ledsen emellanåt men jag tycker hon va duktig :) Efter kyrkan bjöds det på fika i församlingshemmet...massa gott :)

Efter dopet va det bara att bege sig hem för att lämna barnvagnen och istället ta bilen för att åka till Mira och Tobbe och gratulera dom. Det blev en kort visist där bara för sen skulle vi vidare...

Hem och hämta Robin för att sen åka och hämta hans moppe som Thomas vart så snäll och hjälpt oss fixa ordning, kan lova att vi hade en glad Robin som äntligen kunde få köra sin moppe. Så gissa vad han gör nu? Kan ju säga som så att jag har lite ont i magen...men nu hör jag en moppe...hoppas det är han som kommer nu :)

Efter vi hade hämtat moppen så var det dags för handling, vi ska ju ha kalas för Lasse i morgon.

Klockan 20:00 gick vi ut från affären, hade då en trött och hungrig liten Molly så det blev raka vägen hem och efter hon fått lite mat i sig så va hon nöjd och glad igen så även mamma och pappa kunde få lite mat i sig.

Har nu även förberett lite inför tårtan i morgon, skulle ju göra tobleronemousse men den vita tobleronen verkade hopplöst att få tag på så det blev bara den vanliga och så blir det en chokladmousse med vanlig vit choklad med. Får väl hoppas att det blir bra.

Ps. Robin kom hem nu så nu kan jag slappna av  :)

Och slappna av är precis vad jag ska göra nu!


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra