Kalasdags

Så var det snart dags för kalas :)

Förberedelser hela dagen och om ett par timmar är det över.

Hoppas Lasse får några riktigt bra timmar nu och att han blir glad för sitt kalas, och min lilla Liam har kommit hem med så ikväll blir det mys!

Robin har vi inte sett skymten av på flera timmar, han är ute och kör moppe. Kom på att jag inte skaffat ngn trafikförsäkring så det har jag precis fixat...så nu kör han lagligt :)

Tror jag ska ta och messa försäkringsnumret till han ifall han skulle bli stoppad av polisen.


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra