??? Kväll

Total sinnesförvirring om vilken veckodag det är :(

Hmm.. efter en stunds funderande kommer jag fram till att det är onsdag :) (hoppas jag har rätt)

Fredrik har semester men ändå går dagarna i ett, kanske vi kommit ikapp med alla måste till nästa vecka så vi bara kan njuta av ledigheten vi har tillsammans.

Det har bl.a vart endel fix och trix med Robins moppe men nu verkar den funka iaf fast det är fortfarande endel måsten kvar att göra. Kanske morgondagens projekt?!

Har iaf hunnit med att besöka Johanna och Claes en liten stund idag, alltid lika trevligt :)

Annars har väl inte så mycket kul hänt....

Trodde jag och Liam skulle ha en mysig filmkväll idag men planerna ändrades...

Wilma skulle sova över hos en kompis och då ville Liam att hans kompis skulle få sova över hos oss så det har jag lovat att han ska få göra. Det blir första gången som Liam har en kompis hemma som sover över så det är nog väldigt spännande :) De har bestämt att de ska kolla på solsidan på Liams rum så jag får kolla film själv här nere i kväll. Fast då kan jag ju se precis vad jag vill :)

Ska snart ta in killarna men först ska jag njuta av mitt kaffe här ute i trädgården och uppdatera mig bland lite bloggar.


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra