Lördag

God Morgon

Om ett par timmar går mina tradera-auktioner ut, får väl hoppas att det ger mig några kroner iaf :)

Idag blir det moppe-mek för Fredrik och Robin, om de lyckas få tag på det de behöver vill säga.

En liten fråga till mina kära läsare....

Har tänkt på det här med trimmade mopeder, det är ju väldigt vanligt att ungdomarna köra omkring med såna. Då undrar jag om föräldrarna vet om det och tillåter det eller om ungdomarna lyckats fixa detta på egen hand?

Vi tillåter absolut inte en trimmad moppe
, Robins moppe var trimmad från början men vi har lagt ner massa pengar på att få den original igen. Det är en "gammal" 30-moppe så den får alltså köra i 30 jämfört med de nya klass 2 mopederna som endast går i 25.

Robin själv vill ju naturligtvis ha trim på den men vi är stenhårda på det och skulle han trimma den så kommer han inte ha ngn moppe längre...hårt kanske men så är det.

Skulle ni tillåta att era barn hade en trimmad moppe?


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra