Lugn kväll

Har haft några riktigt lugna timmar nu, Fredrik tog med sig Wilma, Lasse och Liam och åkte o fiskade. Robin är ute med kompisar så det har bara vart jag och Molly hemma...myspys :)

Missförstå mig inte nu för jag älskar min familj men som person är jag sån att jag måste ha lugna stunder för mig själv emellanåt. Jag njuter verkligen av ensamheten ;) Inte så lätt att få såna stunder nu bara när man är en stor familj. Så ibland är det inte lätt att va Petra ;)

Skulle tro att dom snart är hemma igen men en liten stund till kan jag nog få så nu blir det lite tv-tittande


Kommentarer
Postat av: Ingela

Förstår dej så väl!

Jag älskar oxå att vara med smin familj och de är det viktigaste i hela livet och man vill verkligen vara med dem hela tiden (förutom att den känns rätt trasig just nu)

Men de där små stunderna av ensamhet (i sitt eget hem) är guld värt o man riktigt tankar "sej själv energi"

kram

2011-07-12 @ 10:41:50
URL: http://lngela.wordpress.com



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra