Lugnt

Liam leker med kompisar, Robin sover och Molly sover

Sitter ute och njuter av lugnet med en kopp kaffe som sällskap och snart kommer nog Fredrik med.

Första samtalet för dagen är avklarat men det gav mig inte så mycket info just nu så nu är det bara att vänta igen.

Har inga planer för dagen just nu, får se vad som händer senare....

Känner att jag behöver mer sömn så en liten siesta är inte omöjlig idag så kanske jag orkar ta tag i saker sen, men nu ska jag söka lite info på nätet så får vi se sen vad det kan ge...


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra