Mitt i natten

Jobbade i går kväll och har jobbat i kväll, det har gått bra men det märks att man inte är van. Är lite mör i kroppen efter att ha sprungit omkring hela kvällen ;)

Slutade halv nio både igår och idag och vid den tiden brukar Molly sova men i går när jag kom hem va hon vaken och va på strålande humör så jag fick en härlig stund med henne. Idag hade hon hunnit somna...men efter ca 2 timmar vaknade hon :) Kan lova att jag blev glad, så jag fick lite mys ikväll ändå med snuttan :)

Mys har jag haft med lillemn i kväll med, sista kvällen innan han åker till sin pappa i en vecka. En vecka i husvagn nere i varberg väntar han och han har längtat såååå!!

Fredrik lämnar sina barn i morgon med så nu har vi en lugn vecka framför oss, bara jag, Fredrik, Robin och Molly. Får väl se vad vi hittar på för kul, beror ju lite på vädret med...

Nu är det iaf dags för mig att komma i säng, Liam la sig sent idag med och jag vill alltid ha lite tid för mig själv innan jag läger mig så det blir gärna lite sent ibland....

Natti natti


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra