Så löjligt

Jag gillar verkligen de här söta Teletubbies :)



Fredrik gillar dom inte och så nämnde han en sak han läst en gång och jag kunde bara inte tro att det va sant så jag googlade...

Kan inte låta bli att skratta...vad är det med folk egentligen....

Aftonbladet:

Teletubbien Tinky Winky kan vara bög. I så fall måste barnprogrammet förbjudas, anser Polens barnombudsman Ewa Sowinska.Hon kräver nu en djupgranskning av teletubbiens sexuella läggning. Teletubbies är ett brittiskt teveprogram för barn upp till två år. Det har sänts i 120 länder världen över.– Jag uppmanar psykologer att studera programmet närmare för att avgöra om det kan sändas eller inte, säger Ewa Sowinska.Hon fruktar att Tinky Winkys lila färg och handväska kan dölja en homosexuell attityd.

Tydligen kom dom senare fram till att Tinky Winky inte var bög och programmet fick fortsätta visas i Polen :)

Att ens komma på tanken att utreda om en barnfigur är homosexuell bara för att den är lila och har en handväska...löjligt!


Kommentarer
Postat av: Ingela

Hahaha, man kan ju inte låta bli att skratta samtidigt som skrattet sätter sej lite i halsen =/

2011-07-21 @ 16:26:26
URL: http://lngela.wordpress.com



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra