Säger det igen...

Har sagt det förut och säger det igen, jag är urusel på att blogga just nu!

Orsak
- Inte en aning...inget kul att skriva om, ingen ork och ingen motivation skulle jag tro...

Idag har iaf lilleman kommit hem igen, känns skönt för jag har saknat han. Tyvärr började det inte så bra då barnen har lite svårt att hålla sams ibland...tävlas det inte mot varandra så sägs det mindre trevliga saker till varandra eller så blir det bråk rent handgripligt...pust...

Tänker inte ljuga och låtsas som allt är guld och gröna skogar för så ser inte verkligheten ut, ibland vet man inte vad man ska ta sig till för att orka sig igenom dagen... Som tur är så går det över :)

Ikväll har jag och Liam iaf haft en mysig stund i soffan framför en Harry potter film och alldeles nyss va han så trött så han ville lägga sig så jag antar att han redan somnat, får kolla klart filmen i morgon.

Molly sover med så nu har jag egentid :)

Surfa lite på nätet, kolla tv...bara göra vad jag själv vill :)

Kanske är motivationen för att blogga tillbaks i morgon.....


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra