Sjukling?

Kan det va så att min lilla kille håller på att bli sjuk?

Lite småförkyld har vart ett tag nu men i kväll har han klagat väldigt mycket på att han har ont i halsen och att det gör jätteont när han ska svälja...

Verkar som att det kan bli ett besök till vårdcentralen i morgon :(

Hoppas verkligen inte att det är ngt men bäst att kolla för säkerhet skull. Just nu sitter han jämte mig i soffan, han är nog lite extra mammig i kväll så nu ska jag kramas med han en stund så kanske han kan somna sen :)


Kommentarer
Postat av: Ingela

Många som är sjuka nu. Jag har en oxå son bredvid mej här i soffan som känner sej jättehängig. Hoppas att vi inte blir sjuka nu till veckan då semestern börjar.

2011-07-11 @ 00:08:11
URL: http://lngela.wordpress.com



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra