Söndag

God Morgon

En kopp kaffe samtidigt som man kollar på facebook gjorde att hjärnan började gå på högvarv redan nu på morgonen. Vuxna människor som beter sig som små barn...tyck synd om mig, se mig... osv. Lovar att återkomma till detta ämne senare....

Men just nu har jag annat för mig, massa förberedelser inför dagens kalas. Ska börja med att göra tårtan, sen ska en äpplepaj fixas. Fredrik har också lite uppgifter som han får ta hand om.

Städning...det blir att röja undan lite och dammsuga, antar att jag får städa mer efter kalaset ;)

Har ju inte så mycket plats härinne så vi ska va ute i trädgården så lite trädgårdsmöbler ska hämtas hos mamma, 15 personer blir vi. Blir antagligen lite trångt men det ska nog gå bra.

Dags att göra tårta och vispa vit chokladmousse och tobleronemousse :)


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra