Trött

Även om jag fick sova länge idag så känner jag mig trött, är nog inte riktigt i form just nu. Och att man har en liten son som är trotsig och sur hela tiden gör ju det inte bättre :(

Undrar vart min glada och goa lilla son tagit vägen?

Tänkte jag skulle försöka göra detta till en rolig dag när jag ska va själv med Liam, Wilma och Molly..men med sura barn är det inte lätt...

Hmm...antar att jag är lite extra känslig nu med , mycket tankar som snurrar hela tiden...maktlösheten man känner... önskar det bara fanns ett nummer att ringa som kan hjälpa mig att få svar på alla frågor och funderingar jag har...

Istället blir jag nog tvungen att ringa massa samtal...får ta tag i det nästa vecka...


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra