Att varva ner....

Precis som barn brukar behöva en lugn stund innan de ska sova för att varva ner så behöver jag det med. Det är när barnen lagt sig och allt är i ordning hemma som jag kan börja varva ner.

I kväll har jag väldigt svårt med just detta :(

Molly sover, Liam är hos sin pappa och Robin kom hem för en stund sen. Nu borde jag sova egentligen!

Ska stänga ner datorn nu och sen bara lägga mig ner så hoppas jag att lugnet kommer smygandes sen, det är ju en morgondag med som man ska orka med.


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra