Avslutning

Idag har vi vart på skolavslutning för Fredriks barn, de har alltid avslutning på kvällen i kyrkan. Ganska smart för då är det ju lite lättare för föräldrar att kunna va med. Vet själv att det kan va svårt att få ledigt en sån dag från jobb...alla vill ju vara lediga då.

En liten hemlis...det började med en jobbig klump i magen för mig och tårar :(
När vi kom till kyrkan fick vi ett program över avslutningen, alla klasser skulle sjunga varsin sång... och vad såg jag? Himlen är oskyldigt blå skulle sjungas....den låten hade vi på Jimmys begravning :( Så fort jag läste det så knöt sig magen på mig och det blev jättejobbigt och till slut kunde jag inte hålla emot tårarna....

Jag var iaf med i kyrkan till strax innan den låten skulle sjungas, sen gick jag ut med Molly. Hon hade ändå börjat bli lite grinig så alla trodde nog att det va därför jag gick ut för jag tog ju med mig henne.

Förutom det så var det jättefint, kul att höra alla barnen sjunga. Lasse hade skrivit en egen sång som han sjöng i kyrkan och spelade gitarr till...jättemodigt av han :)


Kommentarer
Postat av: Jane

Usch, jag förstår dig. Stora kramar <3

2011-06-09 @ 22:09:29
URL: http://www.janejohansson.se



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra