Bröllop

I lördags var vi bjudna på bröllop....långt ute i skogen vid en stuga som låg precis jämte sjön. Det var verkligen jättevackert där och jag kan förstå att de ville ha sitt bröllop där. Men innan vi hade tagit oss fram till stugan så var det en bit att gå och vi fick verkligen testa vad våran barnvagn klarade...men det funkade perfekt att köra i värsta terräng :)

Åter till bröllopet...det var Peter och jane som gift sig. (Peter är Fredrks x-frus äldsta son.)
Det var ett enkelt bröllop med närmaste släkt bara, på kvällen hade de fest med vännerna. Vi är jätteglada för att vi fick vara med dom under denna dag och bevittna vigseln.
Vädret var toppen, de kunde verkligen inte haft det bättre. Jag tog endel kort men har gjort ett collage bara med några bilder.



Glömde tyvärr att fota bröllopspresenten innan som vi hade köpt, men jag kanske kan be Jane ta ett kort på den och skicka till mig så jag kan visa er :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja vägen till stugan är ett riktigt barnvagnstest :-D Ska försöka komma ihåg att fixa det med bilden på tavlan. Jättefin är den - tack! :)

2011-06-07 @ 07:54:53



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra