Dagen som vart

Precis som vanligt så har dagen bara susat förbi

Det blev en sväng ner till vårmarknaden med hjärtat och barnen, som vanligt var det inte mycket att ha men lite marknadsgodis fick jag köpt iaf. Hade tur, just dom som jag alltid vill handla av stod där i år så jag fick just de godisarna som jag ville. (choklad-mint och päron-choklad) Det är väldig skillnad på smaken beroende vilka man köper av!

På väg hem från marknaden mötte vi Nine så hon följde med hem på en kopp kaffe och gosade med Molly, sen kom Jessica, Dan och Filippa på besök men tyvärr va jag tvungen att ge mig i väg medans de va här. Hade lovat att köra mamma till vårdcentralen.

På vårdcentralen kunde man tro att de hade besök från hela kinna för det var en jävla väntan där så medans mamma stannade kvar så åkte jag bort till Jysk och kikade, Robin behövde nya kuddar. Fick köpt 2 st till han och så köpte jag en sak till...men det får ni se senare vad det va.

Sen hem och byta av Fredrik som var tvungen att åka iväg med Lasse för han skulle klippa sig idag.

Lillan sover nu och jag passar på att andas och hitta lugnet igen, snart kommer Liam hem...och Wilma...och Fredrik och Lasse... då blir det full fart här igen ;)


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra