Efterlyses?




Kan undra var denna är någonstans?

Trist väder
ute just nu och det känns rått inomhus, mina fötter är just nu iskalla :(
Skulle vilja gå ut med Molly lite idag men har ingen lust i detta väder, har ett ärende till apoteket så jag kanske ber att få låna mammas bil sen istället.

Ikväll ska vi till svärmor, ska försöka klä om sadeln till Robins moped. Den va lite trasig på sidan så det måste fixas. Mopeden har vi lämnat till en kompis med som håller på att gå igenom den och fixa allt som behövs, den va ju trimmad och det ska tas bort så den blir orginal.

Nä, får nog ta på mig ett par strumpor nu innan fötterna blir till istappar ;)


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra