En sån dag...

Har haft fullt upp idag som ni säkert förstår, har ju inte haft tid att blogga ;)

Startade dagen men ett mindre roligt besök... tandläkaren :(



Men jag är stolt över mig själv, det gick så mycket bättre än vad jag trott. Har nu tagit bort massa tandsten på höger sida i munnen, vänster sida ska göras nästa vecka.

4 bedövningar i överkäken och en i nederkäken gjorde att jag var bedövad på hela höger sidan, Robin ville inte ens titta på mig när jag kom hem för han tyckte jag såg ut som ett missfoster...haha. Tyckte han kunde vart stolt över mig istället ;)

Det blev iaf några timmars sömn efteråt för att återhämta krafterna...

Mer om dagen kommer sen...


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra