Första dagen



Idag är det första dagen på sommarlovet för många barn, men Robin får inte känna på ledigheten.
Han har nu 2 dagar framför sig med teori för sitt moppekort, så idag fick han gå upp klockan 7.

Själv så var jag uppe redan strax före 6 för att mata Molly och vid halv sju somnade hon om så jag fick en halvtimme till innan jag skulle väcka Robin. När han väl var uppe trodde jag att jag skulle få sova lite till men inte då...Molly ville upp då.

Robin är nu iväg och Molly har somnat igen så efter att kaffekoppen är tömd blir det att lägga sig på soffan en stund och vila ögonen ;)


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra