God Morgon

Sol sol sol

Underbart!



Idag är Fredrik ledig, ingen semester än egentligen men han tog en semesterdag idag så han kan va med barnen eftersom hans barn åker utomlands i morgon med sin mamma.

Så idag har han planerat att ta med barnen till backagårdsbadet



Jag kommer att stanna hemma med Molly, hon har inte så stort utbud av att va där så jag tror hon har det bättre hemma där hon kan va inne där det är lite svalare. Sen är jag inte så noga med att gå dit ändå, är inte noga med att bada och så kan jag inte bada just nu heller :(

Nu är lilleman sugen på frukost så det är dags för mamman här i huset att göra sin plikt ;)


Kommentarer
Postat av: Gniztra



Söt blogg du har :-)

Skulle bli superglad om just du kolla in i min internetshop.



www.Gniztra.com



Finns fake piercings,smycken,smink ja allt en tjej behöver:-)

Puss

2011-06-29 @ 00:15:32
URL: http://www.gniztra.com



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra