I paketet från buzzador....

...fanns det här



Bag of taste från Knorr

Du kan använda Knorr Bag of Taste till all slags kyckling – innerfilé, vinge, bröst och lår. Den noga sammansatta kryddmixen och den tillhörande smarta stekpåsen garanterar en kryddig och saftig smak – varje gång. Enklare än så blir det inte!

 

Barbecue ( denna har jag även massa extra påsar av för att dela ut till mina vänner )

 Barbecue är alternativet för dig som vill ha en lite rökig och saftig smak på din kyckling – som om den kom direkt från grillen.

Paprika

Om du älskar en saftig och kryddig kyckling så ger Knorr Bag of Taste Paprika rätten en extra dimension. Kryddmixen är lämplig för barnfamiljer eftersom den har en mild paprikasmak.

Lemon & Herb

Om du vill ha en frisk smak och lite sting på din
kyckling så är Knorr Bag of Taste Lemon & Herb rätt val för dig. Med den här kryddmixen går det bra att blanda och tillaga grönsaker tillsammans med kyckligen i stekpåsen.



Jag har fått en av varje sort för att testa själv och Barbecue kommer jag dela ut, vill du testa en så lämna en kommentar :)

Jag har faktiskt redan testat en av dom idag :)

Berättar mer om det i ett eget inlägg sen 


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra