I vår ägo


Helt plötsligt blev vi ägare av en sån här vagn till Molly



Hon är ju alldeles för liten för en sulky men vi kommer använda den som en reserv vagn, våran andra tar väldigt stor plats när vi packar in den i bilen. Och jag brukar ju låna mammas bil och jag har inte ens vågat testa om jag får in vagnen i den....

Lite info om vagnen

Ryggstöd som kan fällas i 4 steg till helt liggläge
(det gör att vi kan använda den redan nu som reservvagn till Molly)
Justerbart fotstöd
Fjädring amortering
Kraftiga hjul av mjukgummi
Flexibla framhjul (360 grader) vilka även kan låsas i rakt läge.
Rymlig sitts med påkostat och handtvättbart överdrag
5-punktssele och en sufflett med fönster så du kan se barnet
Stor och robust varukorg
Broms på bakhjulen
Regnskydd samt benskydd medföljer
Kan lätt vikas ihop
Höj / sänkbar och styre

Är inte så förtjust i hjulen som är på men som sagt...detta är endast en vagn som ska användas ibland


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra