Irriterande

Ringde igår till comviq för att beställa ett nytt simkort, måste ha ett micro-simkort. Mitt gamla nummer ska flyttas över till det nya kortet och de sa att det kunde ta upp till 4 arbetsdagar innan det nya kortet kommer. Mitt gamla kort kommer att avaktiveras och så sa de att det kanske kunde bli så att mitt gamla kort hann att avaktiveras innan jag får det nya men det är inte alltid det hinner det.

Vad tror ni händer?

Jo, redan efter några timmar är mitt gamla kort avaktiverat så nu har jag alltså ingen mobil :(

Min vanliga otur!

Hoppas att jag får mitt nya kort snabbt...tråkigt bara att det är helg nu....


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra