Lite klagande

Håller på att tvätta nu och va precis i tvättstugan för att hänga upp tvätt, det va lite jobbigt med nacken när man skulle hänga upp tvätten i torkrummet för man hänger ju lite högre upp och jag kunde inte böja huvudet såpass innan det gjorde alldeles för ont i nacken. men nu är tvätten upphängd iaf , sen ska den bara plockas ner och vikas.

Idag va ingen bra dag att tvätta på, helst skulle jag bara vilja gå och lägga mig igen.

Sitter ute nu och gjorde precis en dum sak...hörde hur det surrade bak i nacken...en geting...slänger med huvudet och viftar med handen för att få bort getingen...hur bra va det för nacken tror ni? INTE BRA!

SKITDAG!


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra