Lycka :)

Åh så glad jag blev nyss :)

Hade fått en vänförfrågan på facebook men kunde inte komma på vem det va.... Men så fick jag ett mail :)

Det va en av mina "gamla" bloggvänner :) Började följa hennes blogg på metro för några år sedan och sen försvann hon :( Och många ggr har jag undrat hur det är med henne osv. Även om man inte känner varandra IRL så blir det ändå ngt speciellt när man läser en blogg..man får ta del av deras vardag...

Så det var verkligen jättekul att få bli vän med henne på facebook :)


Kommentarer
Postat av: Ingela

Visst blir det lite speciellt när man följer varandra under flera år genom bloggen. Man vet så mycket om varandra och ändå inte... En mycket speciell relation =)

I min I-phone så har även jag den där lilla kameran om jag skulle vilja bifoga ett foto så tyvärr kan jag inte hjälpa dej där.

Kram

2011-06-14 @ 22:31:50
URL: http://lngela.wordpress.com



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra