Måndag

God Morgon

Endast jag och en go och glad liten Molly uppe, Fredrik jobbar och tonåringarna sover.

Molly är snart 3 månader, fattar inte att det gått så fort. Och hon är verkligen världens snällaste, när hon skriker så är det för hon är trött eller hungrig..väldigt lätt att läsa av. Hon gör massa ljud också emellanåt och hon tycker om när man pratar med henne och gör konstiga ljud åt henne, man smälter verkligen när man ser hennes leende och lite joller :) Ni som själva har barn vet nog vad jag menar ;)

När hon ska sova vill hon inte alls vara i famnen längre, vi lägger henne bara i korgen med napp och snuttefilt och sne brukar hon somna ganska snabbt. Väldigt smidigt men ibland kan jag sakna att hon inte vill somna i famnen.

I går kväll var det lite annorlunda, hon va trött och Fredrik la henne som vi brukar men hon fortsatte att va ledsen. Då tog jag upp henne så fick hon sitta i mitt knä och då blev hon lugn..så vi hade en härlig mysstund , när hon höll på att somna så la jag henne. Jag hade varit bort många timmar i går från henne så jag tror hon behövde den lilla extra stunden med mamma :)

Nu blev detta ett inlägg mer om Molly och det var ju inte meningen...

Bjuder på en bild från när Molly sitter i sin "gunga"


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sååå söt hon är!!! =)



Sv. Jag har ett skal på kanterna runt om som är stöttålig och så köpte jag sån där genomskinlig "plast" att klistra på fram och baksidan så att det inte kan bli repor i den.

2011-06-20 @ 11:54:49
Postat av: Ingela

Från mej kom svaret naturligtvis :D

2011-06-20 @ 11:55:28
URL: http://lngela.wordpress.com



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra