Måndag?

Vet att det är tisdag idag men vad fel det blir när det va röd dag i går, man blir så förvirrad. Idag är ju första vardagen denna vecka, alltså tror man att det är måndag.

Och just på måndagar brukar man ju vara extra trött och det va precis vad jag va i morse, tror Fredrik fick säga till mig flera ggr innan jag gick upp :(
Men till slut var jag uppe iaf och Liam kom iväg till skolan med i tid.

Nu har jag och Molly ett par timmar med lugn och ro framför oss innan det är dags att hämta Liam igen :)


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra