Midsommarafton

Så var det midsommarafton idag, midsommarkrans ska fixas, mat ska förberedas, stressa iväg på ngt traditionellt midsommarfirande , mat ska lagas och gäster bjuds in o.s.v

Så ser antagligen dagen ut för många idag men inte här....

Här tar vi det lugnt :) Förbereder för lite mat, det blir grillat idag och lite färskpotatis till. Jordgubbar ska vi naturligtvis också ha men jag tänkte göra en kall paj med bl.a jordgubbar :)

Sen blir det nog att åka iväg till ngt midsommarfirande ngn stans men sen kommer vi bara att va hemma, jag, Fredrik, Molly och Robin.

Men vi tackar de vänner som bjudit in oss för att va med och fira midsommar idag, men med en tonåring som inte gärna vill åka med ngn stans gör att vi istället stannar hema och umgås.

Det blir alltså en lugn och skön dag tillsammans med familjen...jag är jättenöjd :)

Hur firar ni midsommar idag?


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra