Ont som attan....

Nacken är verkligen inte alls bra :(

Tur att Molly är så snäll så jag inte behöver gå och bära på henne hela tiden, men det är lite besvärligt när jag lyfter upp henne men än så länge så funkar det iaf.
Få va försiktig och göra så lite lyft som möjligt idag tror jag, får hoppas att det blir bättre under dagen.

Funderade på en sak, om jag hade vart sämre så hade jag ju inte kunnat va själv hemma med Molly för jag hade ju kanske inte kunnat lyfta alls då. Så frågan är om man kan bli sjukskriven fast man är mammaledig? För om jag inte kan ta hand om Molly själv så måste ju Fredrik kunna va hemma och vi kan ju inte ha föräldraledigt båda två samtidigt....

Någon som vet?


Kommentarer
Postat av: johanna

det har jag med funderat på, men jag läste om det på ett forum och du får vara sjukskriven så får Fredrik ta ut föräldrapenning.

2011-06-08 @ 11:59:12
URL: http://yohannnag.blogg.se/
Postat av: Petra

Det funkar, fick Andreas göra när Nathalie hade mjölkstockning och hög feber

2011-06-08 @ 19:45:18
URL: http://hospetra.blogspot.com/



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra