Regnigt värre

Regnet står som spö i backen och det är en sån dag då man bara vill ligga nerbäddad i soffan framför en bra film, men har man små barn så funkar ju inte det så bra.

Molly sover just nu och snart kommer även Liam hem igen, ska njuta av tiden med han i helgen för på söndag åker han till varberg med sin pappa i nästan en vecka. Får verligen hoppas att de får bra väder då.

Har ju en stor son med som man nästan glömmer bort eftersom han inte visar sig så mycket...men han sover än. Inte så chockande kanske eftersom han är 15 år och sitter uppe halva nätterna.

Men snart får jag nog ta och väcka han...då får jag ju samtidigt se en skymt av han iaf :)

Några planer för denna dag finns inte, det blir en lugn och härlig fredag.

Vad ska ni hitta på?


Kommentarer
Postat av: Nathy DeMecho - Mamma till William ♥

Svar: Wonder Lash Mascara är det jag har. Den är gudomlig! Inga klumpar och lätt att måla med. Ja.. jag kanske faktiskt skulle ta och beställa en.. 99 kronor är ju ingenting. :)

2011-06-17 @ 23:09:42
URL: http://nathydemecho.blogg.se/
Postat av: Nathy DeMecho - Mamma till William ♥

Eller så kanske man skulle beställa Beauty Wonder Lash Intense.. den kostar ju också bara 99 kronor just nu.. :P

2011-06-17 @ 23:16:28
URL: http://nathydemecho.blogg.se/



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra