Så ont det gör....

...att se ens barn lida...

Oavsett vad det gäller så måste man förstå deras känslor, ngt som för oss kanske inte är så märkvärdigt kanske är jättestort för dom.

Som när Robin var mindre t.e.x, han va ihop med en tjej som han tyckte jättemycket om och sen gjorde hon slut...minns än idag hur ledsen han va :( Jag visste ju att han kommer hinna ha många tjejer och uppleva detta flera ggr men för han va det jättestort.

Det enda man kan göra är att visa att man finns där för dom, och låta dom komma och prata om det som tynger dom när dom själva vill prata om det.

Just nu skulle jag bara vilja krama om ett av mina barn lite extra, tror det är mycket blandade känslor som ska handskas med.

Det gör verkligen ont i mig just nu.


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra