Så var det dags....

.... att bädda ner sig för några timmars sömn.

Min nacke behöver vila :(


Kommentarer
Postat av: Mizca

Svar: Hur kommer det sig att du anade det var just där .. ? Det finns ju många brukare i KInna ;)

Vad roligt att vi har samma chef, ja det jag träffat henne har hon vart toppen.

2011-06-09 @ 08:22:40
URL: http://www.mizca.se
Postat av: Mizca

Svar: Jag provar decubal varje dag nu, men säg till när du vill ha mina slutord om det så du kan buzza.. vill ju att du skall få dem i tid =)



Jaha.. det kanske det inte är, det kanske är mest gruppboenden och sånt ja.. Aldrig tänkt på!

Jag trivs änåslänge. Eleine (hur stavar man hennes namn) har jag bara träffat en gång samt pratat i telefon en gång, men hon hjälpte mig jättemycket redan då.. i telefonen. Hon förstod mig och kom med råd och lösningar =)

2011-06-09 @ 10:31:34
URL: http://www.mizca.se



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra