Saknad

Läste precis i Johannas blogg och hon berättade där att hon hade hittat en gammal telefon hon haft och när hon kollade i den så hittade hon gamla sms från Jimmy..... kände genast en enorm saknad efter han....

Blir faktiskt lite avundsjuk att hon har gamla sms från han ;) Önskar att jag hade haft ngt sånt med...så personligt...

Men jag har iaf mina minnen, mitt sista minne från Jimmy när jag träffade han sista gången är när han kom hit för han skulle vara barnvakt. Johanna skulle vart med också men det hände ju ganska ofta att dom blev lite sura på varandra och det hade väl hänt denna gången med så Jimmy kom själv. Kan fortfarande se framför mig hur han kommer på sin cykel :)

Detta är sista minnet jag har från han, det känns så hemskt för jag kan inte ens minnas om jag pratade ngn mer gång med han efter denna kvällen innan han gick bort...önskar jag kunde minnas...

På måndag fyller min andra lillebror 20 år... den ålder som Jimmy inte ens hann att fylla.


Kommentarer
Postat av: Ingela

Varma kramar till dej från mej

2011-06-03 @ 23:49:36
URL: http://lngela.wordpress.com
Postat av: Sara

Kramar <3

2011-06-04 @ 09:09:09
URL: http://www.smuliz82.blogspot.com
Postat av: Anonym

Hej! Visst är det mysigt med så små liv? :) Helt underbart enligt mig själv! Men tyvärr så har inte affären jag köpte speldosan ifrån någon webbshop och har faktiskt inte heller sett liknande speldosor i andra leksaksaffärer. :(



Hoppas att du får en fin helg!

2011-06-04 @ 22:23:21
URL: http://sweetmemories.webblogg.se/



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra