Snopet!

Berättade ju om att jag bakade paj häromkvällen och blåbärspajen frös jag in men rabarberpajen gömde jag undan i kylen för att vi skulle ha den dagen efter.

När det väl var dags att avnjuta pajen så blev det lite snopet....



Hmm...inte så svårt att lista ut vem som vart framme :(

Robin och hans kompis hade vart uppe mitt i natten och tagit sig lite gott att äta.

en liten bit paj fick jag och Fredrik dela på, till pajen testade vi den nya kesellan med smak av rabarber.

Mycket god kesella!


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra