Sommarkläder = Bekymmer

I morses redan var det ju strålande sol så jag konstaterade ganska snabbt att det skulle bli tvunget att klä sig somrigt idag, vilket också innebar att jag var tvungen att visa mina vita ben. ( tillråga på allt så är de "stubbiga" med) Kändes inte så lockande att gå ut idag alltså :(

Hade ju packat ner alla sommarkläder och frågan var ju vad jag skulle kunna använda, har ju inte riktigt samma kroppsform just nu som jag hade förra året pga en graviditet.

Rev ut alla sommarkläder och till slut hittade jag en klänning som jag fick på mig, var dessutom tvungen att stryka den. (hatar att stryka kläder)

Slängde sen ner alla kläder i påsen igen, har alltså ett projekt att ta tag i en dag. (prova kläder, få ångest och skulle jag mot all förmodan kunna ha ngt i år så måste det strykas innan)

BLÄ!


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra