Testar

Testar att blogga från mobilen, ska se om det går att lägga in en bild med.

Kommentarer
Postat av: Mizca

Hej Petra!

Givetvis skall du få bedömning från mig.

Har inte använt den dem senaste dagarna men när jag fick den så använde jag den varje dag och ärligt talat så tycker jag mina händer är en aning mjukare.

Jag fick någon allergisk reaktion (vet inte vad det är men antar det var så iallafall) för några månader sen på händerna och det var små prickar/blåsor och jag vet inte om jag inbillar mig men det ser ut som det inte är lika mkt på händerna längre, blivit så efter jag använt decubal med andra ord.

Dessutom provade jag faktiskt lipbalm på mina hälar och på en tå jag har problem med och oj, det funkade även där.. =)



Så jag är väldigt nöjd med denna produkten och vågar knappt använda den eftersom den snart tar slut.. haha, vet ju inte när jag har råd att köpa ny.

Vart får man tag på dessa? I mataffären eller apoteket?



Tack för att jag fick prova, Petra.

2011-06-15 @ 16:23:25
URL: http://www.mizca.se
Postat av: Mizca

Vill lägga till en sak gällande decubalen.

Den går väldigt fort in i huden och det uppskattar jag då jag avskyr att vara kladdig om händerna.

Den luktar inte så mycket men den doft den har gillar jag inte då jag tycker den påminner om playdolera.. men som sagt, inte så stark lukt som tur är.

2011-06-15 @ 17:13:20
URL: http://www.mizca.se



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra