Testpilot



Idag kom mina kuponger för att hämta ut de nya smakerna av Kesella i affären :)

Det ska bli riktigt kul att testa dessa, har tittat på dom flera ggr i affären och tänkt köpa dom men har väntat på mina kuponger.

Dom ser riktigt goda ut så jag har höga förväntningar ;)

Frågan är nu bara vad man ska hitta på för gott med dom.... har ni testat någon av smakerna? Hur använde ni dom i så fall?

Detta är första gången jag blivit utvald av Smartson att testa något så det ska bli spännande och se hur det funkar, måste nog läsa på lite om hur jag ska rapportera osv.

Här kan man iaf läsa lite om vad andra tycker som också fått testa dessa


Kommentarer
Postat av: Mizca

Jag fick kupongerna för ett tag sen, men sen fick jag ett mail om att kupongerna inte var giltiga utan att vi skulle få utskickat nya.. dessa har inte kommit .. har du fått nya eller använde du dem första du fick?

2011-06-25 @ 00:56:57
URL: http://www.mizca.se



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra