Underbart

Idag kunde jag gå ut på framsidan och sätta mig med mitt morgonkaffe och ta en cigarett....och solen skiner :)

Kan man få en bättre start på dagen?

Tonåringen i huset bad mig igår att jag skulle väcka han klockan nio idag...ja ja tänkte jag eftersom han gärna inte går upp före 12 i vanliga fall.
Men hör och häpna...jag hör att någon står i duschen på andra våning och klockan är bara halv nio!!
kan undra vad han har för planer idag, något kul måste det va iaf ;)

Våra planer består av att besöka kinna vårmarknad, tyvärr missar Liam det för han ska ner till varberg under dagen med sin pappa. Undra om han tar första badet i havet idag då?!

Vad ska ni hitta på idag?


Kommentarer
Postat av: Ingela

Vilken härlig dag - Äntligen!! =)

Nu ska jag sticka iväg o träna sen så får jag se vad jag hittar på

Ha det gott på marknaden.

kram

2011-06-03 @ 10:07:15
URL: http://lngela.wordpress.com



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra