Varför?

Varför blir man alltid sittandes framför datorn?

Det är så lätt att fastna här och klockar bara tickar på, att komma i säng i tid existerar inte :(

Ont i nacken har jag fått också så jag borde absolut inte sitta här, och jag brukar alltid somna på soffan nu förtiden men det känns som att det inte är bra för min nacke nu.

Ska försöka komma i säng nu så jag kommer upp i morgon, har ju inte Fredrik här som kan få upp mig ;)
I morgon lämnar jag lilleman på skolan och sen åker han till sin pappa, har lite planerat för morgondagen vilket jag ser fram emot...förrutom tvättiden då :)

Några kort från kvällen som vi tillbringade i Mariebergsparken med Liams klass :)





Äckliga djur fanns det med ;)


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra