Dagen som vart....

.... har vart en bra dag :)

Barnen var glada över att äntligen ha fått åka till lek och buslandet i Göteborg, och när man gör barnen glada så blir jag glad :)

Sen blev det en sväng in på biltema, behövde nytt däck till Lasses cykel. Och man sparar många kronor genom att köpa det där. Sen blev det Ikea, fick tag på glas som jag behövde, sen blev det värmeljus och en papperskorg. Även en nattlampa till lillan. Fick alltså köpt just det som vi va ute efter och dyrt blev det inte heller.

Kan lova er att jag tyckte det va skönt att få komma hem sen efter en heldag hemifrån, borta bra men hemma bäst ;)

Melodifestivalen kollade vi naturlitvis på här hemma sen och låten som vann va väl en av de som jag tyckte skulle vinna.

Barnen sover nu och hjärtat gick precis upp och la sig med, ska väl själv försöka komma i säng snart men först ska jag njuta ev lugnet och tystnaden en stund... det får mig att koppla av ordentligt. Sen hoppas jag kunna somna gott.


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra